Personligt test.


Har, vad jag kan minnas, aldrig lagt upp ett test. Så här har ni då lite läsning om ni är intresserade.
Enjoy!

1. Hur gammal är du om fem år?
Då är jag tjugofyra.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Pälskling.
3. Hur lång är du?
Stolta (?) 1,62
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Disturbia, sjukt bra film!
5. Vem ringde du senast?
Elin.
6. Vem ringde dig senast?
Hasse.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Men ;P Vi skulle ju flytta till Småland då jag var 24 och du var 25 :) Men okej. :):)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag är en sucker för att prata i telefon, gärna timvis. Så, det är det jag föredrar framför SMS. Men egentligen beror ju det på tillfället och situationen.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
I söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du i dag?
06:30, men steg upp tio minuter senare.
13. Vilken är din favoritjulsång? Tomten jag vill ha en riktig jul - Okänd artist.
14. Vilken är din favoritplats? I solen, sen spelar det inte så stor roll. Men helst i utlandet!
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte? Det blir vad man gör det till. Så det beror nog på humör. ;)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett stort hus tillsammans med Per, barn, hund och katt!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt?
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Per, på MAX. När han skulle förklara hur nervös han var. Haha!
19. Hur stor är din säng? 1,20.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har både och. Just nu sitter jag vid den stationära!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem, men då sover vi ju två stycken. :)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Endast Skellefteå, fast om ca två veckor så bor vi i Luleå.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar. Det heter sockar! Och det föredrar jag.
26. Är du social? Haha! Ja, jag är nog det.
27. Vilken är din favoritglass? Tip Top just nu.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm, jag vet inte? Kladdkaka kanske.
29. Tycker du om kinamat? Nej. Jag älskar kinamat!
30. Tycker du om kaffe? Mer än förut. Kan dricka en kopp då och då, men inte för ofta.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, te, yoghurt eller O´boy.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, jag sover då i alla fall oftast på vänster sida.
33. Kan du spela poker? Om jag kan? Jag äger.
34. Tycker du om att mysa/kela? Bara med Per.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag är nog det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp! Pappas kompis Ulf.
37. Vill du ha barn? Ja, helt klart.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och ytterst lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, jag tror inte det? Inte vad jag minns i alla fall.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng! Jag hatar fiskar och när jag inte når botten.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, kläder och lite mer kläder.
42. Äger du dyrbara smycken?
Ytterst få.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Sanningens ögonblick, tveklöst.
44. Kan du rulla med tungan?
Ja, det kan jag. Om jag menar det ni menar.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Elin, helt klart.
46. Sover du med gosedjur?
Ja, Per är min nalle.
47. Vad har du för ringsignal? Nån random som redan fanns på mobilen eftersom Hasse är för lat för att agera.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jadå, det är klart jag har.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Pälsklings röda tröja.
50. Flirtar du mycket? Nej, inte nuförtiden.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej? Borde jag kunna det?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, det har jag inte.
53. Läser du dagstidningen?
Nej, inte numera. Om inte norran.se räknas?
54. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej, det gör jag inte.
55. Dansar du i bilen?
Haha! Beror på tillståndet.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol!
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min underskrift på vårt hyreskontrakt.
58. När var du i kyrkan senast?
Haha, det kan jag inte minnas. Kanske när jag gick ut nian?
69. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?
Per, min mattelärare de tre sista åren.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Jadu, inte då mer än en natt.

Postat av: Elin

Nu har jag också gjort det här testet :)

2008-05-07 @ 23:09:21
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback