Ny design!


Ja, nu har jag en ny design. Gillade den förra, men störde mig så fruktansvärt på att allt låg åt vänster. Störde mig faktiskt så mycket att jag helt enkelt inte stod ut. Hittade då en sida, snyggareblogg.se och fann denna skönhet. Ska självklart fixa en ny header, eller med andra ord, be någon söt varelse hjälpa mig med det. Måste ju vara mer personligt, med tanke på att jag säker inte är ensam om denna design.

Nu är vi i alla fall hemma igen, efter att ha spenderat två nätter hemma hos min mamma och pappa. Idag har jag ringt runt på alla möjliga stället i hopp om jobb. De nappade på två ställen, Solgården i Ursviken och på Tor. Hoppas verkligen de öppnar ögonen och inser vilket stjärna jag är ;-). Nej, allvarligt nu. Tror faktiskt att det kan lösa sig med jobb i sommar, vilket känns väldigt betryggande! Ska ringa yttligare fem ställen imorgon, de som inte svarade idag och även de som ville att jag skulle återkomma klockan 17.00 enligt deras telefonsvarare.

Efter att vi kommit hem satte vi igång med städning, som nu är klart.
Det är fantastiskt hur bra det kan kännas och hur mycket bättre man kan må
efter att bara slitit fram dammsugaren och trasorna.
image128
Vad jag mer älskar är lukten av nystädat.



Ikväll blir det att bara ta det så lungt som möjligt
och kanske se på film tillsammans med Pälskling.

Postat av: Jennie

om du vill jobba på äldredomhem kan du ringa till klockarhöjden. De behöver säkert mer extrapersonal till sommaren.

2008-05-19 @ 18:38:16
URL: http://jaheterjennye.blogg.se
Postat av: jesicca

Snyggt bobbo! ;)
Hoppas att du får Jobbet du vill ha;D

2008-05-19 @ 18:40:01
URL: http://jesicca.blogg.se
Postat av: Rebecca

Va snyggt det var med den nya designen :)
Jag ska också göra en ny header till mig själv nån gång när jag har fått Photoshop installerat :D

2008-05-19 @ 22:58:43
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback