Nattetid


Kvällen är snart över, och vi har haft en riktig filmkväll där vi sett på Ratatouille och en skräckfilm. Men med ett avbrott för att motionera till Mackarna och endel träning här hemma. Vi har i alla fall gått och lagt oss nu, men kikar på en repris av Sanningens Ögonblick. Och det är verkligen det bästa programmet som jag någonsin följt, det är hur spännande som helst. Men jag förstår inte hur endel som har så sjukt mycket att dölja vill medverka i ett program som detta?! Snacka om att endel gör tamejfan allt för lite klirr i kassan. Helt sjukt! Jag kan nästan lova att killen som var med i torsdags har endel att förklara när han kommer hem.

image77

Skadeglädjen sägs vara den sanna glädjen,
och man får sig en hel del av den biten i detta program.
Just love it!



Imorgon ska vi stiga upp rätt tidigt för att se om det är soligt och varmt ute, är det de så blir det att snöra i sig frukost och på med så lite kläder som möjligt. Sedan ut och steka! Jag har aldrig sett fram emot sommaren såhär mycket tidigare. Men det kanske beror på att jag kommer att älska att få spendera denna sommar med min prins!

Nu är reklamen snart slut, så jag ska lägga undan datorn nu.
Välkomna tillbaka imorgon, vi hörs. Puss :*




Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback