Monopol.


Jag hatar Monopol, i alla fall när det kommer till att spela på datorn.

-.-


Jag hade handlat upp mina pengar, och fick då upp en ruta där det stod "betala" eller "ge upp". Jag fattade ingenting så tryckte bara på "ge upp" eftersom jag inte hade några pengar att betala tillbaka med och då fanns endast ett annat val, som jag såg det. Då försvann min gubbe och allt jag köpt som ni ser på bilden, min ruta är helt tom. Förstod först efteråt att jag bara kunde ha sålt några av mina inköp för att få tillbaka endel pengar och betala av skulden som var på endast 900:-. Men inte gjorde jag det inte. Så nu spelar Magnus och Per på för fullt utan mig! Tur att spelet är roligare in real life.

Postat av: Magnus

Bara för att du är sämst ;)

2008-05-24 @ 19:14:39
Postat av: Per Sjölin

Dåliga ursäkter från en dålig förlorare? ;)

2008-05-24 @ 19:55:40
URL: http://xerm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback