Luleådagen avklarad!


Sådär, nu är vi hemma igen efter en mycket trevlig dag i Luleåstad! Jag kommer verkligen trivas där, och jag har hittat en affär där ni lär hitta mig när ni besöker Luleå. DivA är namnet på affären med de riktigt heta kläderna! Okej, det var inte så billigt som jag hoppats på. Men nångång ska jag ta mig råd att riktigt shoppa loss i det klädparadiset. Arbetsintervjun gick inte riktigt som planerat. Det var tydligen krav på truckkörkort och erfarenhet av markanläggning! Tyckte det var mycket dålig stil att inte tagit reda på sådant innan hon ringde Per igår och bad honom komma på intrevju. Men, that´s life. Vi hann också in på Lulebo för att lämna hyreskontraktet och ställa några frågor angående lägenheten. En god nyhet var i alla fall att vår lägenhet har en bofond som hette duga. Där ska renoveras! Jag har även köpt två foppatoffel smycken, som lyser i mörkret! En fjäril och en blomma. Haha, hur coola som helst! Jag lägger upp två bilder från idag också.


Bild ett föreställer foppatoffel smyckerna jag köpte. (Något redigerade, men kameran på min mobil är värdelös).
Bild två föreställer Per påväg hem efter en hektiskt dag i Luleå.



Nu ska vi städa och fortsätta tvätta, för att sedan sätta oss vid varsin dator och logga in på Blip.se och spela mot varandra. Önska mig lycka till, för jag hatar att förlora!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback