Jag mår bättre än väntat!


Ja, precis som rubriken lyder; Jag mår bättre än väntat! Känner inte av alls att det slank in alkoholhaltiga drycker igår. Skönt! Har ganska precis vaknat och varit social med Louise som varit vaken en stund redan. Men jag ligger då i alla fall kvar i sängen med en stekhet Per alldeles intill, det är nästan så att det bränns. Ligger och försöker komma på vad det finns att äta. Jag är fruktansvärt hungrig, och det är även Louise. Säkert Per också as fast as he öppnar ögonen, vaknar till och förstår att klockan snart är två. ;P

image99
Lockande!
Ska se var Per säger om denna matidé.
Jag och Louise är då ganska överens om att den var klockren!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback