In a bad mood.


Har varit in till stan en sväng idag, mötte upp Elise och Hasse. Blev inte där så länge alls, men fick med mig Elise tillbaka i alla fall! Nu ska vi se på den roliga filmen vi såg igår. Next Friday! Känner för att bli på bättre humör.

 

Men innan det, ännu ett test:

3 namn jag går under:

* Tina.
* Tälskling. (Per har ensamrätt på att kalla mig så).
* ?

3 saker som skrämmer mig:

* Framtiden.
* Insekter och kryp.
* Mörkret.

3 saker jag har på mig:

* Jeans.
* Rött nagelack.
* Mascara.

3 sanningar:

* Är kär.
* Är fruktansvärt slarvig.
* Blir lätt väldigt rastlös.

3 saker jag verkligen vill ha:

* Nya sommarkläder, i massor.
* En fräsch tvåa, centralt. Tillsammans med Per.
* Ett välbetalt jobb.



Skriver mer i kväll.
Nu ska jag gå och vara social
med min syster.
Puss!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback