En piercing fattigare.


Nu för en stund sedan åkte även piercingen i bröstvårtan.
Den har haft ca 11 månader på sig att läka, men det räckte tydligen inte.
Jag blev less, så ja.. Nu är den ett minne blott. För det spelar ingen roll hur mycket jag än
kanske kommer ångra mig senare, för jag kommer aldrig någonsin göra om det.
Den smärtan går inte förklara, så jag ska inte ens försöka.
(Men måste säga att det redan nu känns otroligt tomt).


image178
Nu ska jag och Pälskling spela en omgång Monopol,
sedan är det bums i säng för att vakna upp och spela Monopol med Elin, men irl.



Tack för att du alltid finns och alltid lyssnar,
du kan aldrig förstå hur uppskattat det är.

Jag älskar dig Per.



"Det viktigaste är inte att hitta den man vill leva med,
utan att hitta den man inte vill leva utan."
- Jag har hittat dig.
Det är dig jag inte vill leva utan.




Postat av: Per Sjölin

Lovar att din nipple är lika derten att leka med i alla fall. ;)

Jag älskar dig med! Du är den finaste jag vet och det är precis så, jag finns alltid här!

2008-05-26 @ 04:01:29
URL: http://xerm.blogg.se
Postat av: Elin

Det är kucke väder :(

2008-05-26 @ 11:56:05
Postat av: Pea

Saknar dig Tina!!!

2008-05-26 @ 16:10:53
URL: http://www.PeaJakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback