Sol som tusan.


Jäklar så varmt det varit idag, jag älskar när vädret är såhär. Har varit ute mest hela dagen och det har satt sina spår, brunare har jag blivit! :-) Däremot var det fruktansvärt varmt när jag och Per gick från Coop, trodde nästan att jag skulle smälta bort. När vi kom hem lagade vi mat, spaghetti och baconsås (baconen var inte god alls, så den strejkade jag på). När maten var klar vid 19:00 gick vi ut och satt oss men det var inte kallt trots skuggan. Vi spelade då också en omgång Monopol. Det är såhär vädret det ska vara helt enkelt. Lite synd bara att det varken blev discgolf eller golf, men det får bli en annan dag när vädret tillåter. Men däremot spelade vi ju lite Monopol tidigare idag också, tillsammans med Elin.
Här är några bilder från det:


Våran spelplan.


Elin som dricker sin festis.


Jag och Pälskling i det fina vädret.
(Jag såg inte så glad ut som jag egentligen var, :-P)



Nu till något tråkigare: Vi ska börja städa, flyttstäda. Trist som tusan, men det ska ju göras. Både jag och Per har fördelen att ha jobbat med detta i ca ett år vardera. Så det kommer nog inte bli några problem. Det som känns jobbigt är att jag nu vant mig med att inte måsta göra sådana här städningar och att det är endel möbler kvar som kommer vara i vägen. Fast det är klart, inte vill vi ha någon faktura på massa pengar för att vi varit slöa. Nej, det här ska göras! Ordentligt. Besiktning imorgon, då ska det vara cleant.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback