Bloggar från MAX.


Nu sitter jag och Per på MAX i Luleå, har just ätit och jag väntar nu på att Per ska traska vidare till sin arbetsintervju. Vi tog med oss bärbara datorn så jag har något att göra medans han är där. Och, vi hittar verkligen ingenstans här, och det är utan att överdriva! Men jag tycker faktiskt synd om honom eftersom han är så fruktansvärt nervös, han kunde inte ens äta upp sin mat. Men jag är helt säker på att det kommer att gå hur bra som helst! Får han detta jobb är detta vad han kommer att syssla med ett tag framöver: Ge support till de som köper pooler. Jag håller alla tummar för dig, Pälskling.

image86






Skriver och berättar hur allt gick när vi kommer hem!
Puss :*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback