Bad update.


Har varit väldigt dålig update idag, all because of Elin. ;P Har spenderat hela dagen med henne. Började med att hon kom och hämtade upp mig här hemma för att sedan åka till Beijers och möta pappa. Varför är hemligt för att jag vet inte vilka som läser min blogg. Kan berätta senare om jag kommer ihåg. Sedan åkte vi hem till Elin för att hämta hennes bror och skjutsa honom till stan. Sedan hem till Elin ännu en gång, men nu för att tvätta två av deras bilar för att tjäna mat och glass. Tog längre tid än vi trott, men vad gör det när solen lyser och man får vara ute? Inget alls om du frågar mig. Träffade Nina och Albin i Bergsbyn idag, där vi åt glass. Och de undrade om jag inte skulle komma och supa mig redlös studentkvällen, tillsammans med BF:arna. Självklart ska jag göra det!

image140


Det hade kanske varit snäppet roligare om dessa



karlar gjort oss sällskap? ;)



Nu, Simpson sedan kanske en film.
Skriver senare, och ska även lägga upp bilder på bilarna vi tvättade.
Välkomna tillbaka :*



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback