Sammanfattning


Nu var det på riktigt ett bra tag sedan jag skrev här.
Har helt enkelt inte haft tid.
Tänkte i alla fall uppdatera er lite om dagarna ni missat.


Onsdag: Jag var på Stadsfest området tillsammas med Jesicca och Sandra, Jesiccas lillebror Leo på 4 månader var också med och honom bar jag omkring på mest hela dagen. Jag blev helt enkelt kär, sötare unge får man leta efter! Dessutom känner man sig så vuxen när man drar omkring på en barnvagn, och jag är nog inte riktigt redo för att bli så vuxen. Men att vara barnvakt lite då och då skulle då inte sitta helt fel. Och till världens sötaste pojke Leo skulle jag nog aldrig tacka nej. Tänkte ta det lugnt den kvällen eftersom jag jobbade på torsdagen, men eftersom jag saknat Jesicca så förbannat och var så glad över att se henne blev det först förfest hos Sanna och sedan hos Pake för att sedan gå vidare till öltälten på Stadsfesten.

Torsdag: Jobbade, och det var allt som hanns med denna dag. Började klockan 14:00 och jobbade till 21:15, efter det hem och sova för att sedan infinna mig på jobbet dagen därpå klockan 07:00.

Fredag:
Jobbade som sagt från klockan 07:00 till klockan 16:30. Efter det vart det brottom, hem och fixa till mig. Dricka några öl och sedan vidare till Petra för förfest efter det kallade Stadsfesten tillsammans med Jesicca. Denna kväll var det meningen att hon skulle sova hos mig, men så blev inte fallet. Eftersom att Per, som hade den enda nyckeln infann sig på en annan fest som han sedan gått från till karusellområdet, väl där hade han ramlat så illa att ambulansen fick hämta honom och där spenderade han även natten. Så jag och Jesicca fick helt enkelt lösa detta på bästa sätt, tur som vi hade träffade vi Jussi på Stadsfesten och vi fick slagga där.

Lördag: Förfest hemma hos Jesiccas mamma innan Stadsfesten med ölspel och bra sällskap, då kan det inte bli annat än bra. Fick dessutom en ny tungstav i guld med  vit pärla i och en navelstav även den i guld med vita pärlor i, en såndär som hänger ni vet. Tack älskling! Hur som helst, denna kväll spårade efter detta. Efter ett rikligt intag av alkohol, två par borttappade skor (ja, vi var barfota båda två), x antal blåmärken och sår blev vi utkastade från området. Bokstavligen. Helt oprovicerat egentligen och dessutom tio minuter efter stängning. Men det tyckte dom eftersom de körde med inget mindre än noll tolerans denna helg, och tro mig. Det märktes! Jävla idioter är allt jag har att säga. Orkar inte berätta hur det gick till, i alla fall inte nu. Möjligtvis imorgon om jag orkar efter jobbet, för jag lovar ni kommer hålla med mig.

Den enda jag har att tacka för att denna helg har blivit den bästa på länge är Jesicca, Jesica Anwar.
Hon är verkligen den enda som kan vända allt till något bra och som verkligen kan det där med party.
Hon är den som gör det bäst!
Ingen Jesicca, ingen fest.

Jag älskar dig!

Och du! Jag kommer och hälsar på dig, jävligt snart.



Blir inga bilder idag.
Har inte tid.


Postat av: Elin

Vad hände med Per? Var det allvarligt?

2008-06-30 @ 23:31:34
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: maria

FYFAN I HELVETES JÄVLA SKIT SÅ OTROLIGT

SUPERMEGA ÄCKLIGT MYCKET JAG SAKNAR DIG!!!

2008-07-04 @ 00:16:58
URL: http://kontaktuttag.blogg.se/
Postat av: Lena

tinis du måste uppdatera oftare, jag har inget liv utan sitter bara på bloggen hela dagarna ! ;)



Duuuuu, ska du, jag o zandra styra någon dag? JAG ÄR PEPP!

2008-07-06 @ 23:08:18
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: Jesicca

Men du Tina, roligaste helgen ever!

Saknar dig som fan, och saknar hur kul vi alltid har!

Jag älskar dig och du MÅSTE komma ner snart!

Jag ska nog få ner dig om det skulle krisa sig för dig, iallafall det viktiga jag skulle skriva med det här är att....



DU KOMMER ALLTID FÖRBLI MIN BÄSTA VÄN OCH DEN JAG ALLTID HAR ROLIGAST MED! ÄLSKAR DIG PUSS!!!!!!!

2008-07-07 @ 09:55:02
URL: http://jesicca.blogg.se/
Postat av: Lena

Men du tinis de har väl inte hänt något ? =/ du vet du kan prata med moi!



Ja de låter bra, vi måste göra de innan augusti då z drar utomlands bara :P

2008-07-08 @ 17:52:44
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback