Uppdate.


Förlåt för den urkassa uppdateringen. Men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork.
Har börjat jobba nu i alla fall och trivs superbra, både med personalen och med vårdtagarna. Det enda som tar emot är att det är fruktansvärt jobbigt att stiga upp så tidigt på morgonen nu när jag vant mig med att sova ut. Men samtidigt känns det så otroligt skönt att göra något av dagarna och dessutom tjäna mina egna pengar.

Just love it!


Annars då? Jo. Det är bra. Är trött och sliten just nu.
Jobbade 14:30-20:30 igår och jobbade 07:30-14:00 idag. Hade inte många timmar efter det att jag slutat innan jag skulle vara på jobbet igen. Och då har man rätt att vara sliten när man inte har vanan inne.
Men vänta bara, om en vecka är man van och allt kommer kännas busenkelt.

Här är i alla fall ett bildbevis på min slitenhet:

Ligger med mjukiströjan, mjukisbyxor och sportBH nedbäddad under duntäcket i sängen med laptoppen.
Ibland är det skönt att vara sliten, ;-).

Ikväll då? Då kommer nog Elise på besök. Om Lousie är så snäll att hon vill låna ut moppen till henne. Elises är nämligen trasig, igen. Blir nog film och lugn kväll vilket som. Är som sagt väldigt trött.

Lovar att uppdatera bättre hädanefter.


Postat av: jesicca

Saknar dig min slitna worker ;D

2008-06-12 @ 10:33:54
URL: http://jesicca.blogg.se/
Postat av: maria

Så jävla söt du är! :)

Jag saknar dig ;/ kan vi hitta

på något snaaaaaaaaaaaaart? :)

2008-06-13 @ 09:54:36
URL: http://kontaktuttag.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det som var drygt med dem här introduktionsdagarna var på brinken sitta åtta timmar och lyssna fast med fikaraster dock men endå;P

Haha ja det tycker jag garanterat har ju inte direkt saknat att städa...:P

2008-06-13 @ 16:55:43
URL: http://jaheterjennye

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback