Sen update.


Ellen blev kvar här hos oss ännu en natt. Vi har just sett på Nyckeln till frihet, som förövrigt är en fruktansvärt bra film som nästan alla sett. Men till er som inte har det, det är ett måste. Vi har också spelat endel kort och lagat god mat.
Men nu tror jag det är dags att gå i säng, för vet ni vad jag gör imorgon klockan 08:10? Jag sitter på bussen som ska ta mig till Piteå för att se då min 4mening Maria tatuerar handleden. Hon är riktigt nervös, vilket jag förstår. Men jag är helt säker på att det kommer gå hur bra som helst!
Blir bara en dagsvistelse,
så jag sätter mig på bussen för andra gången denna dag strax före middagstid kanske.


Imorgon blir helt klart en bussdag, men det är det värt.

Jag får ju träffa min Maria!



Postat av: maria

Du fattar inte hur mycket det betyder

att du kom idag, tack så jävla mycket! <3

2008-06-17 @ 15:29:52
URL: http://kontaktuttag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback