TRÖTT!


Gah så jobbig dag. Jobbade mellan 07:00-16:30, var inte alls peppad på livet efteråt.
Hade dessutom glömt bort att ha med mig lunch,
men mami och papi räddade min dag efter att de offrat plättar och sylt till mig. Tack! Jag älskar er.
Är ledig imorgon, men jobbar torsdag och fredag. Efter det peppar vi stadsfesten, eller hur? Hoppas bara att vädret peppar med oss, skulle inte vara helt fel med sol och värme denna helg. Antar att 90% av Skellefteå håller med.

Jag längtar!


Oavsett väder.



En annan sak som jag också måste berätta för er. Per hade, som vi trott, tappat alt. blivit avstulen 2 mobiltelefoner.
Men helt plötsligt dök båda två upp, bara sådär.
Den ena uppfanns i Piteå och den andra hos Alexander och Vera.
Happycat!

Postat av: Anonym

hahahaha du var rätt bakis idag va?? (sön) ...och jag som tyckte JAG var sliten :)

2008-06-29 @ 18:55:32
Postat av: Tomas

darn skulle ju inte vara anonym glömde namnet på förra inlägget bara :D "kram"

2008-06-29 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback