Studenten 2008.


Idag skulle egentligen jag tagit studenten om jag nu inte hoppat av skolan i slutet av tvåan.
Folk har frågat ca 4634 gånger om jag ångrar mig, och mitt svar är nej. Jag ångrar faktiskt inte det.
Men nu när denna vecka är här, studentveckan, kan jag känna att "fan, jag hade kunnat vara en av dem. Jag hade också tagit studenten!" För jag kan bara tänka mig hur underbart kul det skulle vara att få känna friheten glädjen och stoltheten av att ha klarat det. För, i alla fall för mig, var gymnasiet och även högstadiet en utmaning av dess like. Och som jag vantrivdes på Barn- och fritid som jag gick går inte förklara. Klassen var underbar, men själva linjen var inget för mig.
Så jag bestämde mig för att hoppa av och börja jobba istället.

Hur som helst vill jag gratta alla mina vänner som tagit studenten idag,
och ett speciellt grattis till Elin.

Du är min bästa vän!

Postat av: Elin

Du är min bästa vän med!

2008-06-06 @ 04:18:17
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback