Just my luck...


Nu har Elin varit här men också hunnit fara hem. Maten blev supergod och vi blev supermätta.

En annan sak. Jag tror jag håller på att bli sjuk, kroppen känns stel och jag svettas och fryser om vartannat. Dessutom är jag så fruktansvärt trött, mycket tröttare än vad jag bör vara nu. Och det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag skulle bli det nu, eftersom jag ska på det där jobbet imorgon som antingen redan Är mitt eller som kommer att Bli mitt under "mötet", hoppas jag. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu då, det ska världen veta. Men, det skulle ju vara just my luck!


Nej, nu är det nattinatti för mig. Och förhoppningsvis vaknar jag välmående som en KRYdda.



Postat av: Hasse

överdrivarn^^

2008-06-09 @ 09:13:38
URL: http://chasseyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback