Inte många knop.


Gårkvällen blev väldigt mysig. Började med att jag och Per var ensamma i lägenheten och bara sällskapsdrack med varandra, efter en stund kom Magnus och Rebecca och gjorde oss sällskap, Rebecca var dock nykter fyllechaffis. Strax efter tolv åkte vi till Alexander och Vera för att se vad de pysslade med, där var det fest. Nog för att den hade avtagit endel när vi kom. Men trots det hade jag supertrevligt, om man bortser från en guye på stället. Vi tog en promenad hem så på vägen plockade vi lite blommor som vi sedan ställde ute på balkongbordet. Sommrigt!

Har varit enormt sliten och trött idag, kan bero på gårdagens alkoholintag och ovanan med tidiga mornar. Sov i alla fall till 1600 idag. Efter att jag vaknat gick vi till Kvantum för att finna något att äta, när vi kom fram satt Kvirre på en bänk utanför affären. Han frågade om vi bodde i närheten och det visade sig att vi bara bodde ett par hus ifrån varanda. Helt plötsligt frågade han om vi hade lust att käka tacos, han hade varit inne och handlat och kände för att bjuda på mat. Per följde med honom hem och käkade medans jag tackade nej. Var varken särsklit hungrig eller mådde särskilt bra, dessutom var jag nyvaken. Men tack ändå!

Var även inne på Magnus blogg för första gången på ett tag nu.
Och hittade en rätt gamal bild från när vi lagade min cykel,
så jag tänkte att jag skulle visa er den i brist på annat:

Är väldigt lycklig över att ha en fungerande cykel.
Tack pojkar!


Postat av: Tomas

när ska du bjuda in mej på kaffe då din pelikan ;)

2008-06-22 @ 03:26:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback