Godnatt.


Nu är det bedtime, eller vi ska i alla fall lägga oss i sängen för att se en film. Blue Strike blev det ikväll.
Hoppas den är bra! Eller... Nej, föresten. Det gör inte så mycket om den är dålig.
Då har jag en ännu bättre anledning till att istället sova.

Vi har också gjort min lunch för imorgon, kycklingsallad.
Denna fick innehålla följande:
  • Isbergsallad
  • Fetaost
  • Tomater
  • Gurka
  • Kyckling
Fan. Ser nu när jag räknar upp ingredienserna att vi glömde rödlöken.
Aja, det får fixas imorgon, vägrar verkligen stiga upp nu.

Vill i alla fall tacka Per för att han är sötast som frivilligt hjälper mig med sådana här saker.
Att han dessutom stiger upp med mig före skam på morgonen
bara för att göra mig sällskap gör honom knappast mindre älskvärd.

(en otroligt gammal bild på oss,
men eftersom jag redan visat nästan alla andra så blir det denna jag bjuder på ikväll).



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback