Godmorgon!


Jag slog upp mina gröna 10:45 imorse, och har sedan dess hunit duscha och äta frukost.
Nu är det dax för en promenad samt springa in på Kvantum för att handla något att äta till middag.
Efter att jag kommit hem ska jag göra mig redo för ännu en dag på Brogården, ska bli skönt.

Igår visade dom Legally Blond på Tv4+ om jag inte minns fel,
som jag bara hann se en snutt av mitt i filmen.
Blev sedan sugen på att se den,
så jag ladda ner den och jag och Per såg den på laptopen i sängen.
Och jag tycker faktiskt att den är riktigt bra,
så skönt att hon som alla tror är så dum är så mycket smartare än alla andra.
Efter det blev det att sova.
Så jag är för ovanlighetens skull relativt pigg idag,
vaknade i alla fall av mig själv eftersom jag ställt väckaren på 11:00.
Skönt!


Ha en bra dag allesammans!


Postat av: Celina

Hej! Gå gärna in på min blogg och läs mitt senaste inlägg, I need help! =)

Ha en trevlig dag annars!

/Celina

2008-06-23 @ 14:50:09
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Lena

Legally Blonde är bättre än folk tror, jag måste ladda ner tvåan idag o se den.. Blev tokpeppad igår! Kul att du fått dig ett jobb, kanske lite roligare än att städa också? ;)



Ses vi på stadsfesten i helgen?

2008-06-23 @ 18:04:14
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback