Back to aktivt bloggande.


Okej, nu är jag igång med bloggandet igen. Vi har fått igång internet på båda datorerna och har dessutom tid över för att sitta här ibland. Flytten har gått bra, vi har kommit i ordning och har fått det riktigt fint. Både jag Per och Werner stormtrivs i denna lägenhet, från en etta till en hyfsat stor tvåa med balkong. Det är såhär det ska vara! Dessutom så blir det mest troligen inte flytt till en etta nästa gång heller, vill säga om en månad. Vi har hittat en tvåa med balkong på Läkarvägen som mest troligen blir våran! Fan vad jag hoppas på att det blir så. Är så otroligt skönt att jag och Per kan gå och lägga oss olika tider, stiga upp olika tider och göra saker på egen hand utan att störa varandra.

Här får ni en bild på planlösningen. Detta är alltså lägenheten som vi jagar.


Elise och Louise har sov hos oss natten som var efter endel komplikationer. Elise kommer mest troligen även sova här inatt, vilket i alla fall jag ser som den bästa ideén någonsin, typ. Och idag har vi varit uppe på Solbacken och handlat endel mat som Lena bjöd oss på. Snällt, så snällt! Ikväll ska vi grilla kött och äta potatissallad ute på balkongen efter det dippa grönsaker i vitlöksdip och kolla på en film som Per fixat.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback