Födelsedagsfesten.


Gårdagskvällen spenderades i trevligt sällskap hemma hos Magnus och Rebecca, Rebeccas födelsedagsfest var i full gång. Riktigt lyckad kväll som börjades med att jag var där långt före alla andra för att umgås med Magnus och Rebecca, vi hann fika och prata en hel massa innan resten av folket kom och grillen startades. Blev en mysig middag utomhus och alkoholen hoppade fram. Sedan gick vi in för att spela Buzz/Singstar, efter ett tag for alla utom jag Per och Magnus till O´learys, vi stannade en stund för att vara sociala med Magnus för att sedan börja traska mot stan.
Tack Magnus för sandalerna jag fick låna, var välbehövligt vill jag lova!
Och tack för igår peeps.

Var klar för sängen klockan 01:55, så det blev inte allt för sent. Skönt!
Dagen idag kommer vara en riktig mys-dag tillsammans med Per, vi ska inte göra många knop alls trots av ingen av oss känner av alkoholintaget från gårdagen. Vi ska bara vila upp oss och jag ska förbereda mig för jobb stor del av de kommande två veckorna, suck! Men, pengar, pengar, pengar = Pepp, pepp, pepp.


Jag och Rebeccas vänner mitt i Buzz-spelandet, tror jag i alla fall?


Pälskling och födelsedagsbarnet.


Imorse fick vi i alla fall upp gardiner även i sovrummet, blir så otroligt stor skillnad. Rummet känns så mycket tryggare på något konstigt sätt, and I like it. Trivs sjukt bra i denna lägenhet och det kommer bli så fint när allt är klart, ♥
Jag älskar lägenheten, jag älskar Per, jag älskar Werner.
Bättre än såhär kan det aldrig bli,
you guys make my days.

Har dessutom funderat på att göra om min design, igen. Vill ha den ljusare, känns mer välkomnade så.
Har du något förslag?
:-)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback