Fredag.


Denna fredag har, i alla fall hittils, varit helt okej. Jobbade mellan 07:00 till 12:00, har kommit hem för bara en stund sedan och har hunnit fylla i rapporten till jobbet och ätit schnitzel (stavning?), pommes och grönpepparsås. Satt riktigt bra i magen, var sjukt hungrig eftersom att jag imorse var för trött för att orka äta något, åt endast några skedar mjölk och flingor. Ikväll blir det bara lungt, ska däremot kila ner på stan med Elise om en stund i hopp om att hitta någon riktigt fin bikini, gärna gul. Får se vad jag kan finna. Blir i alla fall, om jag nu hittar någon, att lägga av den till imorgon så Per kan följa med och se den och även för att jag ska kunna vara helt säker. Vill inte ångra mig detta år igen, har fan gjort det de senaste två åren och så billiga är de inte.

Tänkte lägga upp en till bild nu också, när jag ändå har tid över:


Denna otroligt snygga klocka är nu i min ägo.
200:-, är det inte värt så säg?


Postat av: Rebecca

Den var jättefin, jag vill också ha!

2008-07-11 @ 17:56:40
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Tomas

vad ska du med en bikini till ...det regnar ju bara i sommar :(

2008-07-11 @ 20:20:55
Postat av: Rebecca

De slangade mammas bil..på hennes egen parkeringsplats..det var bara tur att det knappt fanns nåt i tanken. Man gör inte så!!

2008-07-12 @ 11:43:58
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Jesicca

Bobbo, i like the klocka on you;D

Du är alltid snyggast ;9 mjaao saknar dig!!!!!!!!!!

kommer snart hem och DÅ JÄÄÄÄVLAR ska vi spendera some time och catcha uppe;D

Pusse älskar deje!

2008-07-14 @ 20:07:22
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback