Mitt 2008


Vad jag hunnit med 2008:
  • Skaffat blogg.
  • Varit på en skräckresa till Göteborg med North Power.
  • Supit bort mina skor och halva mitt liv på stadsfesten.
  • Kommit bättre överens med mina föräldrar ever.
  • Skaffat ett "syskon" till Werner. En andra-katt vid namn Wella.
  • Fyllt (ovärda) 19 år.
  • Firat ett år med Per.
  • Fått mitt första jobb där jag verkligen trivs.
  • Slutat röka.
  • Börjat snusa desto mer.
  • Sökt till Medlefors för att fullfölja mina gymnasie-studier.
  • Varit i Turkiet två veckor tillsammans med familjen.
  • Fått många nya fina vänner.
  • Sagt upp mig från ett jobb jag trivdes mindre bra på.
  • Hälsat på Jesicca nere i Skåne, en riktigt rolig vecka.
  • Tatuerat mig.
  • Tagit ut piercingen i bröstvårtan.
  • Flyttat två gånger.. På en och en halv månad.
  • Skaffade till sist en lägenhet där vi stormtrivs.
  • Bytt mobil sex gånger av diverse anledningar.
  • Blivit beroende av bloggar, läser ca. 50 stycken regelbundet.
  • Fått skatteåterbäring på 9008:-
  • Klippt page.
  • Sålt massor av saker på Tradera.se, och skrapat ihop en skaplig hacka.
  • Haft sex olika designer på bloggen.
  • Lärt mig göra egna designer (t.ex den jag har nu).
  • Kollat på balen i Umeå, men missade den i Skell.
  • Min mamma fyllde 40 år.
  • Våran älskade Werner sprang bort, men hittade hem igen tillslut.
  • Pers syster och hennes sambo fick en gudomligt söt son, Svante.
  • Sett mer filmer detta år än vad jag någonsin tidigare gjort.
  • Varit jäkligt nära på att flytta till Luleå, blev inställt i sista sekund.
  • Sett en del av Ursviksskolan brinna ner till grunden.
Ja, det är allt jag kommer på just nu. Och för att komma på alla dessa jäkla punkter har jag hållit på med detta inlägg i över en timme. Men jag hoppas trots det att många, för att inte säga alla, av mina vänner gör något liknande. Är sjukt kul att läsa! Lämna en kommentar, så jag kan läsa ditt.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback