Mamma mia


Kalla mig efter, men jag har faktiskt sett Mamma Mia för första gången alldeles nyss. Och jag kan inte förstå varför jag inte gjort det tidigare! Kan i alla fall säga, utan att överdriva, att de är en av de bästa filmerna jag sett. Blev på hur bra humör som helst och mensvärken är som bortglömd. Till alla er som inte sett den: Se den!



Handling:
Sofie ska gifta sig och vill att hennes pappa ska gå med henne fram till altaret, problemet är att hon inte vet vem han är.. Än så länge. I ett desperat försök att få träffa och lära känna honom skickar hon iväg tre brev till tre olika män som möjligtvis kan vara hennes pappa, med hopp om att de ska komma på hennes bröllop. Hon får snart veta att allihopa tänker komma till deras ö för att se henne bli gift, vad hon inte vet är att det kommer bli svårare än hon trott att utse vem som egentligen är fadern...

Min poäng:
10/10

Postat av: Rebecca

Mamma mia är bäst!

2008-12-29 @ 00:02:00
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: elise

Jag såg den för första gången igår, och den var faktiskt riktigt bra =D

2008-12-31 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback