Julbord, hockey och hårfärgning.


Har varit en fullspäckad eftermiddag/kväll. Började med att vi mötte upp min familj + Elin och hennes familj på Brinken klockan 16.45 för julbord. Jag och Per var lite tidiga så vi hann in på Kupan innan, där hittade vi endel bra-ha saker. Bland annat en klös-ställning åt katterna! Riktigt bra, eftersom vi har varit i behov av något sånt länge. Efter vi ätit massa julmat och brieost for jag och Elin vidare till Skellefteå Kraft Arena för att se hockey, där de för första gången som jag varit med denna säsong vann. Med 5-2, inte illa! Riktigt bra match och bra domare, klockrent. Efter det skjutsade Elin hem mig, och just nu sitter jag med andra hårfärgen i håret denna vecka. Mörkare ska det bli... Igen. Ska låta håret vara ett jävla bra tag sen!



Hörs imorgon, då det är dags för julklapps-shopping med Elin.

Postat av: - ● Rebecca ● -

Hittade den på mininova.org

2008-12-12 @ 08:15:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Så lite så.

2008-12-12 @ 10:06:12
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback