På måndag...


...Drar jag och min familj mot varmare breddgrader,
nämligen Turkiet-Alanya för att spendera de två kommande veckorna där.
Sol och bad
står högt på schemat.
Längtar så fruktansvärt
, men lite resfeber har jag allt.





Men en sak är jävligt säker- kommer sakna dig, Per, riktigt mycket.

Riktigt sjukt mycket, får ont i magen av bara tanken.
Kommer bli sjukt mysigt att komma hem till din trygga famn.
Jag älskar dig



Har i alla fall jobbat sista dagen innan vi far idag, skönt att ha tid för att packa och se till att inget glömms. Imorgon klockan 16:00 vankas även dop, Pers systerson Svante ska döpas. Efter det hoppas jag någon är sugen på att ta en sväng till Kurjan och kolla in läget, brukar faktiskt vara riktigt roligt där. Får väl se var kvällen har att bjuda på!

Annars då? Jo. Elin lämnar mig i sticket och flyttar till Luleå imorgon. Så nu har jag varken Jesicca eller Elin nära till hands, kommer kännas tungt. Men, det är väl så. Även vi ska bli vuxna, fan så hemskt det låter.
Har inte tid för såna där vuxen-fasoner.
Skrämmande var ordet.

Postat av: Pea

Vem ska du till Turkey med ? :P

Kurjan? Hör av dig. Ska dit på fredagen med therese mfl.. Puss

2008-08-14 @ 23:56:17
URL: http://peajakobsson.blogg.se/
Postat av: Pea

Vem ska du till Turkey med ? :P

Kurjan? Hör av dig. Ska dit på fredagen med therese mfl.. Puss

2008-08-14 @ 23:56:18
URL: http://peajakobsson.blogg.se/
Postat av: Tomas

är inte alls avundssjuk på att du får fara till värmen ..tror jag ska kidnappa dej om du far på kurjan och vi ses :D

2008-08-15 @ 16:19:30
Postat av: Jesicca

i helvette!

i wont leave you !!!!

Du får komma ner och hälsa på närt du har varit i turkland!

SÅ DETSÅ!

Älskar dig och saknar dig! Pusse pusse

2008-08-17 @ 11:37:00
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback