Visningen avklarad,


och den gick som väntat, det vill säga bara bra!
Fick hålla i Werner medans allt folk var här inne,
för man vet ju inte hur intresserade folk är av att
ha en översocial hårlösande katt runt benen.



♥ Jag älskar Werner.




Idag ska jag och Pälskling in till stan för att panta burkar, efter det har jag tänkt följa med och se när han tar blodprov. Vi måste även köpa lite mjölk och andra nödvändiga saker som man alltid behöver men som alltid är slut.

Ikväll blir det nog bara mys, hoppas jag i alla fall. Känns som jag håller på bli sjuk, och det har jag inte tid med, verkligen inte! Så, det är ju bara att kurera sig fram till onsdag. För denna helg ska bli den bästa ever!

Någon som har ett hett filmtips?

Postat av: Per Sjölin

Haha! Cutie! Hade tänkt fråga dig om du ville se på denna gång men det hade du tydligen redan bestämt dig för. ;P

2008-04-14 @ 10:21:50
URL: http://xerm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback