Söt P.


Nu är mitt charmtroll hemma igen, och jag är så glad. Hann slumra till innan han steg innanför dörren i natt, närmare bestämt 00:46 var han hemma! Vaknade av att jag hörde honom komma mot sängen, och leendet jag fick var inte litet. Oj så skönt! Att vi sedan låg och bara myste i några timmar gjorde inte saken sämre. Fick även två presenter av honom, ett jättefint turkost linne med silver prickar fram på bröstet och ett par grå shorts i hotpants stuk. Hur fint som helst och perfekt till sommaren, tack Pälskling!

image69

Jag älskar att ha dig hemma!


Idag ska det börja packas, flytten är inte långt borta nu.
Hoppas även att vi kan klämma in en promenad,
känns som det skulle behövas efter en helg som denna!
ikväll, mys. Helt enkelt. Film och mys med,
allt är som vanligt igen. And i love it!



Postat av: maria

vad mysigt det låter!

2008-05-01 @ 23:08:01
URL: http://mariag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback