Sådär,


nu har jag piffat upp bloggen litegrann i alla fall, men snart. Då, då är det bara att hålla i hatten. Oj, så somrig och fin den kommer bli. Med Lenas hjälp såklart.

Nu är min syster med oss, och ska sova här i natt. När jag frågade varför hon skulle göra det var hennes svar "jag är less på livet där hemma". Och det var anledning nog. Haha! Hon är så välkommen.

Är verkligen katastrofalt rörigt här hemma. Saker överallt, och disk till tusen. Jag bara hatar när det är såhär. Och nu undrar ni säkert varför jag inte skiter i att skriva detta inlägg och städar? Svaret är enkelt, jag orkar inte. Helt ärligt.. Är helt sjukt trött, men det kan kanske bero på att vi bara sov mellan 04.30-12.00 i natt. Och det räcker verkligen inte!
Ser fram emot att få släcka ner och krypa upp i Pers famn sedan somna till hans lugnande andetag, jag älskar honom.

På tal om att sova, i natt. Just efter att vi faktiskt sagt godnatt och slumrat till, vaknar vi igen av att Werner (för er som inte vet så är det våran katt) gör några väldigt konstiga ljud och efter det spyr. Riktigt mycket. Och då var det bara att resa sig upp och städa undan, ställa undan hans mat och ställa ner ett fat med mjölk.
Jag tror även att han är förkyld, för han går omkring och nyser och jamar ovanligt sällan. Jag tycker i så fall synd om honom, för jag hatar att vara sjuk. Och det gör nog Werner också.

Nu ska jag gå och vara social med Per och Louise.
Och då är det lika bra att säga godnatt, för nu skriver jag inte mer förän imorgon :*

Postat av: Louise

haha vafan det låter ju som om jag är påväg att ta livet av
mig

2008-04-07 @ 23:28:40
Postat av: Per

Sötnos! Det var myspys att sova med dig i natt, som alltid!

Nu ligger du däremot här bakom skärmväggen och sover fortfarande medan jag har varit vaken i ca 2 ½ timme.
Längtar efter att få pussa på dig!

2008-04-08 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback