Nu vill jag,


ha sommar! Jag är så less på detta väder.
Gick in till stan vid 12.30 för att möta Louise. Och jag skämtar inte när jag säger att jag höll på att blåsa bort när jag gick över bron, det var verkligen storm. Och fruktansvärt kallt.
Det får i alla fall mig på dåligt humör.

Men något som får mig på bra humör är att jag har klipptid på torsdag.
Någon som har något bra tips på hur jag ska klippa mig?
Har funderingar på page och snedlugg, men jag vet inte.
Blir alltid så osäker när det kommer till att gå till frisören. Varför vet jag egentligen inte, men jag antar att jag inte riktigt litar på dem.

Sen har jag en väldigt snäll vän, vid namn Lena. Som har lovat att hjälpa mig att få en fin design till bloggen, tack på förhand! :*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback