Middag,


Blir en sen middag idag, men då åt vi iofs frukost runt tre tiden idag! Kom nyss från ICA Maxi, där vi handlade endel mat, kattgodis och toalettpapper (finally, vi har varit utan sedan i fredags). Till middag blir det i alla fall någon konstig pizza de hade i frysen. Salami, paprika och pepperoni. Och jag som inte gillar stark mat? Men, vi får väl se. Så hungrig som jag är nu ska jag äta hur som helst!



Vi slumrade till i soffan en stund idag, och jag vaknade med hjärtat i halsgropen. Vi hade inte låst dörren innan, vilket är olikt oss. Men då när vi vaknade stod Pers kusin och systerdotter vid soffkanten! Jag hann känna paniken växa innan jag förstod vilka de var. Haha! Men, vi vaknade då i alla fall och jag antar att det var tanken. ;P





Nu, time for food. Puss :*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback