Mår som jag förtjänar.


Vi lyckades även igår med att få en väldigt lyckad kväll/natt/morgon! Förfest hos oss, utgång i Piteå och sedan efterfest i Skellet. Var inte hemma förens klockan halv sex imorse, och steg upp alldeles för tidigt. Behöver säkert inte förklara hur jag mår idag, det bör alla förstå.
Sven har just farit härifrån och Jesicca ligger och ska ta en powernap här bakom mig, det behövs säkert med tanke på hur galet dragen hon var igår. Haha! Men, det var det som var meningen. Eller hur?
Lägenheten ser ut att ha haft minst 894509 svåra år, så det blir inget vilande för mig. Måste få tummen ur och styra det här!
Jag kan förklara hur jag känner just nu med 9 ord:
Fyfan för allting som har med någonting att göra.


image67


Men, tack för i helgen Jesicca.
Jag älskar dig!


Men dagen är långt ifrån bara negativ, Pälskling kommer ju hem idag! Och det känns så fruktansvärt skönt att få hem min andra hälft igen. Jag har verkligen saknat dig och jag hoppas verkligen att du vet hur mycket jag älskar dig, och hur glad jag är att jag får spendera nästan varje dag i ditt sällskap.
Angels crying, when you`re far away from me.
No denying, we are meant to be.



Postat av: Jesicca

Älskar dig med Tina!
Detta var en rolig helg, need to do it all over again.

2008-04-28 @ 15:25:46
URL: http://jesicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback