LoveLife!


Nu är jag ensam hemma, ser på Grey´s Anatomy och äter godis med en filt över knäna. Det är mysigt, men hade varit mysigare om Per varit här med mig. Han är och hjälper sin pappa att bära in soffor, för att sedan fara på MAX. Mums!

Har varit på stan idag, med Per Elise och Louise. Har fått lite gjort i alla fall, köpt nya shorts och ett nytt sommarlinne. Bokat klipptid på KI, tänkte spendera presentkortet jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Men jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig, nån som har en idé? Vill inte bara toppa mig, skulle vilja göra någon frisyr. Fick i alla fall tid på torsdag kl 14.00, och klockan 13.00 samma dag ska jag och Per vara på Ungdomsmottagningen för att skaffa preventivmedel. Duktigt av oss.

Hoppas på att kunna få till den här bloggen något snyggare inom kort, iaf en roligare header. Får se om någon vänlig själ vill hjälpa mig. För jag suger verkligen på Photoshop, tyvärr. För det är faktiskt något jag skulle vilja vara grym på.

Nu är Grey´s slut. Så jag ska upp i tvättstugan och hänga upp våra nytvättade jeans.

Men först vill jag bara berätta att jag är så fruktansvärt lycklig, lycklig för att jag har Per. Jag älskar honom, och jag vet att han älskar mig. Och därav rubriken, LoveLife. För bättre än såhär blir det nog inte!

Puss :*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback