Lite att göra? Ja.


DAGENS VILL HA: Min telefon tillbaka.
DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, balzac t-shirt, puma tröja och jeans.
DAGENS FRISYR: Uppsatt, i svans!
DAGENS BÄSTA: Potatisbullar!
DAGENS SÄMSTA: Onödigheter.
DAGENS CITAT: Vi kan väl ha vinkväll? Men utan vin, vi dricker cider! Detta sa min kloka 4mening, men jag älskar henne ändå. ;P
DAGENS PLANER: Film, förhoppningsvis.
DAGENS MÅSTE: Idag känner jag verkligen hur jag inte måste nåt!
DAGENS LÅT: Chris Daughtery - Over you.
DAGENS SAKNAD: Min telefon, och Maria W&H!
DAGENS KÄRLEK: P.
DAGENS HÄNDELSE: Mina nya fina skor!
DAGENS DUMMASTE: Att jag svarar på detta en dag som denna, haha! Helt ointressant.
DAGENS DROG: Musiken!
DAGENS DRYCK: Vatten.
DAGENS LUNCH: Riskvick och hjortronsylt.
DAGENS GODIS: Inget!
DAGENS HUMÖR: Up and down.


♥ Jag älskar killen som bär på denna rumpa.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback