Kommer inte på någon bra rubrik idag.


Jag och Per har verkligen blivit riktiga film slavar. Men det är bara mysigt! Igår såg vi först Hide And Seek. Efter den såg vi From Hell, men det hann bara bli ungefär halva, sedan blev det sömn för hela slanten. Och ikväll får vi se resten av From Hell, men sedan vet vi inte. Idé torka, som alltid när det kommer till att bestämma movie.

Steg upp vid 10:00, och efter ett tag fick vi besök. Av Hasse, han hade tråkigt på stan och var hungrig. Så han kom hit och åt, och var social en stund.

Nu håller Per på att lägga upp fler annonser på Tradera. Och det innebär klirr i kassan, vilket jag gillar! På tal om annonser, jag hatar verkligen när folk bjuder över på saker som jag verkligen vill ha. Min mobil blev stulen av någon idiot för ett tag sedan, och jag saknar den mer än allt annat. Om Du känner dig skyldig och har förstått allvaret i situationen kan Du ju komma hit och lämna den i vårat brevlinkast. Anonymt, för jag antar att Du är en pussy som aldrig någonsin skulle stå för dina misstag. För jag hoppas verkligen att det är så Du känner. Men, idag hittade jag en ny, likadan. Fast med ett medföljande rött skal. Och jag blev kär! Bjöd upp till 720 kr, men någon annan bjöd över. Så nu har jag gett upp, jag får ha Pers gamla Nokia N-gage tills jag skjuter in tofflorna, det är i alla fall så det känns. Men, däremot vann jag ett par väldigt fina högklackade skor idag, för endast 63 kronor. Lägger upp en bild på skönheten!










Nu är jag hungrig, hoppas Per känner samma sak. För då blir det middag, väldigt snart.
Puss:*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback