Igår,


Var det fest. Förfest hos Petra, mycket trevligt! Skumpa och sprit från Rumänien, inte dåligt. Även några Grafvendals och Kung slank ner. Söt Elin kom och hämtade oss för att skjutsa oss till Getberget, där vi träffade mer folk. Mysigt! Sen bar det av till Moröbacke, men denna gång med buss. Lyckad kväll skulle jag vilja säga, om man blundar för endel saker. Och det är faktist så jag gör, jag bryr mig inte om dig när du blir sådär sådär.

Jag är i Ursviken nu, och har sovit här i natt.
Tack för att du ställer upp mamma, när den man litar på sviker.
Och tack för lånet av sängen Elise, tur i oturen att du inte var hemma!
Vill även tacka Hasse, för att han alltid finns där när man behöver honom. Du är guld värd!

Vi har också varit ute med Nemo och Wilson (Alexandras hund). Skönt att komma på andra tankar.
Nu har hon gått hem med Wilson för att komma tillbaka hit och baka chokladbollar, om det hinns.

Puss på alla som förtjänar :*


Postat av: PF

vi festa till halv 6 :P

2008-04-06 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback