Hemma igen...


...Efter fest på A-torp. Det var mycket trevligt, men snäppet för lite folk. Men jag hade ju Per och Petra, ni är underbara. Tack för en trevlig kväll!
Nu är det film och dusch som gäller, för att nyktra till inte vara bakis imorgon. För då, då är det fest på riktigt!

Jag älskar livet, vilket innebär Per, mina syskon och mina vänner. You guys make my day!

Men jag måste faktist erkänna att jag saknar mamma och pappa, nåt så fruktansvärt. Jag var van med att träffa dem varje dag och visst, det innebar bråk bråk och bråk, för då förstod jag inte hur mycket jag behövde dem. Men nu på senaste, då jag aldrig träffar dem längre inser jag att de bara ville att allt skulle må bra och att de bara försökt hjälpa, och hur mycket lättare allt var med dem omkring, jämt och ständigt. Det är jag faktiskt evigt tacksam för, för utan er hade jag inte varit den jag är idag.
Så jag får avsluta detta inlägg med att säga: Mamma och pappa, jag älskar er! Oavsett vad jag sagt och gjort.

Postat av: Elin

Du hade haft mkt roligare om jag varit med ;)

2008-04-05 @ 17:23:42
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback