Hemma i Piteå.


Sådär, då var den resan avklarad. Och det blev precis lika kul som jag trott! En resa fylld av skratt, dom där jävla GPS:arna make my days! ;P Haha! Endel alkohol blev inhandlat på Alko, precis som planerat. Och en vas, en ta-bort-katthår-från-kläderna roller, två diskborstar och sex dricksglas från IKEA var det vi unnade oss själva, handlade även någon sorts ställning som man sätter korgar i till mamma. Även endel godis från Candy World, måste säga att jag inte tyckte den kiosken (?) var särskilt imponerande, mest bara utfyllnad och långt mellan hyllorna. Stannade även till vid en Sibylla "resturang" och åt lunch. Lyckad dag helt enkelt!
Nu håller Maria på att försöka sova, eftersom hon har skola imorgon. Och jag ska stiga upp ungefär samma tid som henne i morgon för att städa hennes rum, det är en katastrof som jag lovat hjälpa henne att styra. Varför är det så mycket roligare att städa hos andra egentligen?

Tänkte lägga upp någon bild här, men det verkar inte fungera.



 

Jag älskar dig, Per Sjölin. Av hela mitt hjärta!


Postat av: mariayoyoyo

hahaha, katastrof-våningen dirr :D
men du har ju gjort de helt fint nu ju :D
tack! :)

2008-04-17 @ 13:01:18
URL: http://kontaktuttag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback