händelserik,


Ja. Så kan man nog sammanfatta denna dag. För det första vill jag berätta att klippningen blev bra! Syns inte så mycket på längden vilket är underbart, var inte så nött som jag trodde. Sen en snedlugg, precis som önskat. Känner mig mycket nöjd, och eftersom jag hade presentkort så sved det inte i plånboken. Det är sånt jag gillar!
Även besöket hos Maria på Ungdomsmottagningen gick bra, fick mina önskade p-piller efter att fått bra blodtryck genom att ligga, nikotinfri, på en brits i cirka tio minuter. Självklart tog jag med mig Pälskling, så han också kunde få en inblick i det hela!
Efter det mötte jag upp Elin och vi gick till Kitchen och fikade. Jag åt en macka, med salami och brieost, så sjukt goda de är. Utan tvekan värt 39 kronor, till det en kaffe. Måste bara tillägga att jag älskar verkligen att umgås med Elin, vi kan prata om allt mellan himmel och jord och har så mycket gemensamt. Jag kan helt enkelt alltid och i alla lägen vara mig själv i hennes sällskap och dessutom säga precis som jag tycker och det som faller mig in.

En annan sak som hänt idag är att jag sagt upp mig från Gunne-Gerds hemservice. Så nu är det färdigstädat, i alla fall hemma hos andra. Men måste säga att jag kommer att sakna jobbet ibland, för jag har verkligen haft kul! Nu är det bara papperna som ska fixas. Sen är jag arbetslös.
 

Tack för denna tid Gunne-Gerd!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback