God morgon!


Nu är vi vakna, allihopa. Hasse och Louise har sovit hos oss i natt! Blev fest igår, och vi hade jätte trevligt. Vill tacka alla som gjorde kvällen rolig, speciellt Maria för att det var så otroligt länge sedan jag träffade henne. Jag förstår egentligen inte varför vi aldrig träffas, eftersom jag trivs så väldigt bra i hennes sällskap.
Är inte bakis alls skulle jag vilja påstå, har i och för sig inte stigit upp ur sängen än. Men jag tror faktiskt inte att jag är det, skönt!

Vad som händer idag är att vi ska städa upp ordentligt här, eftersom vi har visning på lägenheten imorgon klockan 10:00. Spännande! Har även tänkt gå ut och gå, känns som det skulle behövas, frisk luft lät väldigt lockande. Ska se om jag kan få med Per på kuppen, det blir så mycket roligare då. Även tvätta, för fullt. Spelar ingen roll hur mycket vi än tvättar, tvättkorgen känns ALLTID full. Men det känns alltid så skönt när det är gjort! Ska även se om vi löst Finlands problemet. Sen blir det förhoppningsvis mys till en bra film, och en tidig kväll.

Nu är det dax för mig att stiga upp, för att vara redo kl 14:00 och övervinna tvätten!



(Såhär kul känns det)

Skriver ikväll när allt är gjort. Puss :*

Postat av: Per Sjölin

Fin bild, haha! :P

Ja, i dag så blir det inte att ligga på latsidan i alla fall.

Puss på dig älskling!

2008-04-13 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback