Flytten är igång!


Nu så, nu är packning för flytt igång på riktigt! Och det syns, kartonger, saker och sopsäckar överallt. Men, det känns skönt ändå. Men, jag tror verkligen att två veckor för endast packning kommer behövas. Vi har minst sagt mer saker än jag trott! Det är så mycket som man inte tänker på när det bara står på sin plats, speciellt allt man har i köket. Har i alla fall tänkt lägga ut en negativ lista!

Är sjukt less på denna lägenhet för att:
♦ Den är way to liten för två personer och en katt.
♦ Den har ett förskräckligt fult grönt kakel i köket, en gul smutsig tapet pryder väggarna och för lite bänkyta.
♦ Alldeles för liten toa och för lite utrymme för saker man vill förvara där.
♦ Den har endast fyra garderober, om man inte räknar med den i hallen där vi har jackor för annan årstid skor och väskor.
Och vi, precis som andra par, bråkar ibland och vad kan vara skönare än att få stänga dörren bakom sig och vara ensam ett tag då? Och vad kan vara mer irriterande än när det inte går för att vi bor i en etta?


Det kommer i alla fall att bli otroligt skönt att bo i en trea.
Och min just nu högsta önskan är att Per ska få sig ett bra jobb och att jag får börja plugga.
Då startar våra liv tillsammans på rikigt!
Everything is gonna be alright.

image71

Jag älskar dig Pälskling



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback