Dinner time!


Det blir en varmmacka och sparrissoppa för oss till middag, jag har i alla fall aldrig smakat den soppan. Men eftersom jag är ett stort fan av sparris, så bör jag gilla soppan.


Men är det så gott som det ser ut, kommer jag älska den!


Vi har hunnit springa på stan en stund idag också, även se när han tog sitt blodprov. Det ser ut att göra så ont! Men det verkade han inte alls tycka. Och det var ju som bra, eftersom det var han som skulle genomlida det. Och det "roliga" shoppingen idag bestod av 3 liter mjölk, 1 liter fil, nytt bröd, bananer och jordgubbar och även en tandborste. Det var det jag minns i alla fall, men jag vet att det var mer än så, men inget intressant.
Efter det dåg vi en väldigt rolig film, "the ringer". Den kan jag starkt rekomendera!
Jag har även klippt Pälskling, riktigt kort och riktigt fint.

Såg just att vi får äta
 brända varma mackor,
 för att Per envisades om
att ha ungnen på 250 grader.

Men jag älskar honom ändå.

Postat av: Maria

Sparrissoppa?! De har ja aldrig hört innan.. Hur smakade den ?!

2008-04-15 @ 13:38:57
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback