Dagen efter, igen.


Gårdagen blev hur bra som helst. Men har man bra musik, mycket alkohol och goda vänner. Kan det bli annat än bra då? Vi förfestade i alla fall hemma hos oss och gick sedan ut på Station8. Känner verkligen att det blev lyckat och vill tacka alla som kom och gjorde kvällen till det den blev. Tack tjejer och pojke!
Men nu till något negativt, något som kommer driva mig till fucking vansinne är alla förbannade killar som inte förstår vad ett nej betyder. Vad är det som är så jävla svårt?

Men nu är vi på gång igen.
Men denna kväll bara jag och Jesicca!
Spelar ölspelet nu, och sedan kommer Sven för att plocka upp oss för utgång i Piteå.
Jag känner peppen!



Jag älskar dig, Per.
Du är det bästa jag har,
och den enda jag någonsin
varit så fruktansvärt rädd att mista.
Jag ser fram emot att spendera resten
av mitt liv, med dig!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback