22 April


Idag har vi varit ute, nästan hela dagen. Gått till stan för att möta Hasse sedan Balderskolan, Dahlbergs, Swedbank och till sist Waynees. Har även fyllt på mobilen. Med andra ord, vi har verkligen fått saker och ting gjort. Det enda vi glömde var att handla mat (!?) så det är bara för oss att kasta på oss skorna och traska iväg till Coop för att handla. Men i detta väder är det absolut inga problem alls, jag älskar verkligen när man känner att sommaren är på gång. Och jag ska göra allt för att denna sommar ska bli den bästa, men jag har bra förutsättningar för att få det så. Med tanke på att jag har Pälskling, vi ska flytta till Luleå, underbara vänner och våran enormt söta katt.
Behöver man mer än så?
Det tror inte jag.
Dessutom ska jag ju till Turkiet med familjen, gud vad skönt det ska bli. Jag ska aldrig ha tagit det så lungt i två veckor som då. Och det verkar kunna bli så att P kan följa med oss, genom någon sista minuten resa. Att det går ordna är nog min högsta önskan just nu!







♥ Du är vackrast och bättre än alla andra.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback