Vårglädje, sann glädje


Har precis kommit hem efter att ha varit nere på stan. Hade ett möte klockan 10:00 eftersom jag nu är med i något som kallas KAM. Det innebär att man får hjälp både ekonomiskt men även med att komma in i arbetslivet igen. Detta projekt är till för alla som är arbetslösa mellan 18-30 år. Och jag tror att det kommer vara himla bra. Nog för att jag bara kan vara med fram till i juni eftersom jag då har sommarjobb och inte längre är arbetslös, men fram tills dess slipper jag alltså leva på socialbidrag vilket är en otrolig lättnad.

När vi kom hem öppnade vi balkongdörren och släppte in solen, jag är så himla glad att det är möjligt! Våren är mer än välkommen nu alltså. Och när vi gick hem från stan var jag tvungen att ta av mig jackan, det blev alldeles för varmt. Hoppas på att jag väldigt snart kan hänga undan vinterjackan och plocka fram skinnjackan istället. Min älskade skinnjacka som min farmor haft innan mig! Snart ska vi göra korv med bröd och sedan sätta oss på balkongen (utan jacka) för att äta. Så mysigt, mihi ♥

Jag längtar till och med tills maskrosorna kommer, trots att jag hatar krypen som kryllar i dem.


Postat av: Per Sjölin

Ja, och du fick en superbra handläggare dessutom!



Vårmys tillsammans med min älskling. Jag längtar! :D



Puss

2009-03-16 @ 13:44:54
Postat av: Maria

hejsan! Jätte fin blogg! Kolla gärna in i min och svara på min ''dagens fråga'' vet jag! :D

2009-03-17 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback