Ny uppläggning


Okej. Nu har jag bestämt mig för att fortsätta blogga, kanske inte varje dag, kanske inte varje vecka. Endast då jag verkligen känner för det och vill. Smart va? Haha. Är ju faktiskt många fördelar med att göra det, dels att man kan gå tillbaka och titta vad man har gjort just den dagen den månaden, och dels för att det är är kul för andra nyfikna (som jag) själar att veta. Haha!

Måste bara på nåt jävla vänster fixa så att man kan kommentera hära. Är ju också en grej som gör det kul att blogga istället för att skriva dagbok. Respons och kontakt med omvärlden lixom. En fet nackdel med att göra det är att man inte kan skriva om allt likförbannat, för det finns ju faktiskt endel saker man skulle vilja skriva om. Större problem och privata grejer som man inte vill att alla ska veta. Det är rätt trist. Funderar på att skaffa en till blogg, en helt anonym som i-n-g-e-n ska få veta att det är just jag som skriver, men som alla kan läsa och fundera på vem personen bakom bloggen egentligen är. Skulle vara bra. För en dagbok, och med det menar jag papper och penna, är nog inget för mig. Jag gillar det här med datorer. Japp, det gör jag.

Ska skriva ännu ett inlägg nu på en gång, om min helg. Har umgåtts med Sandra, trevligt. Massor med trevligt. Kul att vi hittat tillbaka till varandra!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback