Thug life


Vardagen lunkar sakta men säkert vidare. Konstigt det här, att allt lixom flyter på trots att människan jag skulle dela allt med inte finns vid min sida längre. Jag vet att vårat beslut var för det bästa, det fanns ingen återvändo. Detta hade skett för eller senare. Nu är det bara upp till mig att ta mig samman och försöka göra det bästa av situationen, vad nu det är..

Har i alla fall rätt mycket att göra idag, skönt det. Lättare att koppla bort jobbiga tankar när man är i rörelse. Dagens to-do list:
  • Gå ut på en långprommis med Nemo (skönt att alltid ha någon runt som alltid är glad, det värmer skönt i det just nu tomma och tunga hjärtat).
  • Träffa Hasse när han kommer och hälsar på.
  • Fortsätta måla huset med pappa då han kommer hem klockan 15.00.
  • Laga mat. Stuvade makaroner, korv och fläsk.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback