WernerBoy


Blir ingen bio. Istället ska jag se på de Desperata Hemmafruarna, dubbelavsnitt ikväll ju. Ska också plocka undan litegranna här hemma innan jag bänkar mig framför TV:n. Kan dock inte göra det nu, på en gång. Werner ligger nämligen på mina ben och sover hårt. Jag får alltid så dåligt samvete om jag tvingas väcka dem för att sedan lämna dem, dessutom tror jag på att what goes around comes around. Och jag gillar ju inte att bli väckt. Speciellt inte av katterna. Känns lixom, helt meningslöst. Det är ju inte så att dom tänker berätta något viktigt eller liknande. Usch. Så nu får jag ligga kvar här tills det passar den lilla tjockisen att öppna ögonen och förstå att det inte bara är han som har behov. Fast å andra sidan gör det kanske inte så mycket om jag "missar" städnningen.

Kissekatt


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback