Ha alltid koll på dina nycklar!


Slappdag, på allvar. Riktigt skönt har det dock varit. Behövde inte stiga upp ur den varma sängen förens jag kände för det, behövde inte dra på mig kläderna och he mig ut i snön för att passa någon tid, behövde inte städa (eller jo, egentligen), behövde lixom ingenting egentligen. Har inte gjort någon som helst nytta idag, förutom att steka köttbullar och kokat makaroner.

Skulle däremot vara duktig och gå ner till stan för att handla snus. Per skulle lix på ett möte så jag kunde gå med han en väg. Problemet var bara att när jag kom hem igen, var dörren låst. Och gissa vem som hade nyckeln? Ja inte var det då jag i alla fall. Per hade alltså nyckeln på mötet och jag tog mig inte in. Ringde då till honom och berättade hur det låg till, så då var han snäll och kom för att möta mig. Tur. Jag hatar verkligen att vara utlåst. Och de få gånger det händer, det är gångerna då man verkligen, verkligen, verkligen vill hem. Haha! Just my luck.. Men nu är jag i alla fall hemma i tryggt förvar.

Viktigt, viktigt, viktigt.


Håller fortfarande på med headern. Var tvungen att börja om med den idag, kom på en helt annan idé. Haha!



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback